Student self-government in the general and special pedagogy

- Супрун, М.О. (orcid.org/0000-0002-4198-9527) (2012) Student self-government in the general and special pedagogy Теорія і практика олігофренопедагогіки та спеціальної психології (7). pp. 72-81.

[img]
Preview
Text
Учнівське самоврядування в загальній і спеціальній педагогіці.pdf - Published Version

Download (317kB) | Preview

Abstract

The issues of students’ self-government in the theory of the General and Special Pedagogy at different stages of its development are considered. The creative heritage of our scientists in the fi eld of the theory of education is analyzed.

Item Type: Article
Additional Information: Друкується за рішенням Вченої ради Інституту спеціальної педагогіки НАПН України (протокол № 1 від 7 травня 2012 р.)
Keywords: education, students’ self-government, special school, correction
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools > 376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
Divisions: Mykola Yarmachenko Institute of special education and psychology of National academy of educational sciences of Ukraine > Лабораторія олігофренопедагогіки
Depositing User: д-р пед. наук, професор Микола Олексійович Супрун
Date Deposited: 23 Nov 2017 21:00
Last Modified: 23 Nov 2017 21:00
URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/708881

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item