Теоретико-методичні підходи до створення підручників з математики для учнів 1–4 класів

- Листопад, Наталія Петрівна (2012) Теоретико-методичні підходи до створення підручників з математики для учнів 1–4 класів Проблеми сучасного підручника (12). pp. 147-153.

[img] PDF
1_21.pdf
Restricted to Registered users only

Download (145kB) | Request a copy

Abstract

The requirements for composition of mathematics manuals on the basis of competence approaches are described. Author also precises the criteria of the selection of mathematical content, the principles of its systematization,and specifies methodological approaches for the realization of mentioned theoretical base.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: manual, manualfunctions, competenceapproach, personaloriented education.
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 5 Мathematics. natural sciences > 51 Mathematics
Divisions: Institute of Pedagogics > The Laboratory of Primary Education
Depositing User: молодший співробітник Анастасія Борисівна Єленська
Date Deposited: 28 Apr 2014 20:09
Last Modified: 28 Apr 2014 20:09
URI: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/3820

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item